Elysejský klíč - povídka od Alice

27.09.2010 13:20

Včera mi dala kamarádka Jana odkaz na povídku, o které jsem si zpočátku myslela, že to bude jen jedna z dalších mnoha ... jak moc jsem se mýlila !

Je to něco unikátního, báječného, nádherného ! Autorka se jmenuje Alice a píše prostě " profesionálně " výborně !

Postavy Hp světa doslova ožívají před vašima očima a celá povídka ( není ještě dokončená ! ) zatím je přesně podle mého gusta . Kdo mě zná, jistě ví, jak jsem posedlá Severusovou láskou k Lily a když má už jednou Harry ty zelené oči...

Tady ukradnu , s dovolením , autorce obrázek a pod ním bude odkaz na povídku samotnou...

Povídku autorka sama aktualizuje každý pátek... sláva Merlinovi a všem dalším pátkům :)

tady odkaz na povídku : www.elysejsky-klic.estranky.cz/clanky/elysejsky-klic.html